Wednesday, October 19, 2016

A jutrem , zajmę sie jutro mój lek na całe zło - klindacin t pasta cynkowa ) , klindacin






+

Niedoskonałości na twarzy a Koszmar nas wielu z. Ja też toczę z Nombre del modelo Walke. na szczęście nie broma del ona przegrana! :) Już w roku zeszłym trafiłam na mój lek Cudowny, który stosuję również dzisiaj, Bo daje efekty rewelacyjne! Nie broma en Lek Magiczny, po ktorým przez NOC, resuelve el problema twarz stanie się nieskazitelna, potrzeba bien. miesiąca na pojawienie się efektów. MASCULINO, un właściwie Zel KLINDACIN T, a bezbarwny, lek hacer stosowania na Skore, o z awartości 10 mg / g klindamycyny substancji czynnej-czyli (antybiotyku). Zel broma wydawany na receptę - chyba, że ​​się naprawdę postaramy. może się obejść bez niej:) - i kosztuje bien. 25 PLN za Tübke o pojemności 30g. (Można również dostać Tübke 15 g. Broma nie cerveza para opłacalne, bo kosztuje Prawie 20 PLN.) Fabricante pisze, aby stosować lek 2 dziennie razy. miejscowo nakładając, warstwa cienką, na zmieniona chorobowo Skore, przez 4-8 tygodni (taka tubka starcza Mi Na miesiąc, po TYM czasie widoczne są już efekty, ale nie powinno se przerywać kuracji!). Lek drażniący ma dość, Zapach alkoholowy. ale na szczęście ulatnia się po en chwili. (Nałożeniu Po, należy reče UMYC!) Ja używam ir tylko raz dziennie-nakładam na noc, cienka warstwę, ale na Cala maseczkę twarz-jak, omijając usta i Oczy :) (ZEL bardzo szybko schnie i nie brudzi. Duży więc más za to!) Zel nie wywołuje u mnie żadnych skutków ubocznych Skory poza przesuszeniem i co za tm idzie łuszczeniem się jej, ale przeboleję a przynajmniej redukuje wszystkie zaczerwienienia i zmniejsza, un nawet likwiduje okropne zaskórniki! Dodatkowo, w Dzień, kiedy nigdzie wychodzę NIE, stosuje punktowo na každé widoczne Czerwone punkciki na twarzy, znaną zapewne wszystkim pasta de cynkową-ładnie wysusza, 20 gw zgrabnym pudełeczku kosztuje bien 3-4 PLN i wystarcza Spokojnie na 2 miesiące :) Czym różni się pastas desde zwykłej Masci? MASCULINO ma Mniejsze stężenie tlenku czynnej Cynku-substancji, w paście broma ir AZ 25%. Biala, baaardzo Gesta MAZ, ma działanie ściągające i wysuszając, osłaniające oraz, podrażnia NIE, może jedynie przesuszać-ale o para chodzi przecież! :) Coś za COS. Moja kuracja, broma dla mnie jak na razie Idealna, więc trzymam się jej, może ale znacie jakieś Leki inne skuteczne? :)




No comments:

Post a Comment